15-DAY TRANSFORMATION By Steve

 

Αν οδηγάς θα έχεις βρεθεί στο σημείο που πιέζεται το αμάξι να ανέβει μία ανηφόρα. Σε εκείνη την περίπτωση χρειάζεται να κατεβάσεις ταχύτητα και να πατήσεις γκάζια.

Το ίδιο συμβαίνει αν διατηρείσαι σε ένα καλό ποσοστό λίπους (10-14%) και θες να πέσεις κάτω από 10% ώστε να φαίνεσαι γραμμωμένος. Χρειάζονται γκάζια.

Με μία προσεγμένη διατροφή γενικά, μία ικανοποιητική κοινωνική ζωή και ένα τυπικό πρόγραμμα γυμναστικής μπορείς να διατηρείσαι εύκολα σε ένα normal επίπεδο (σωματικό λίπος 10-14% για άντρες/20-25% για γυναίκες).

Για να κατέβεις πιο χαμηλά και να έχεις ένα πιο στεγνό σώμα χρειάζεται μία υπερβολικά προσεγμένη διατροφή (σε θερμίδες, πρωτεΐνη και αναλογία υδατανθράκων/λιπαρών), ελάχιστη κοινωνική ζωή και πολύ εντατικό-υψηλής έντασης πρόγραμμα γυμναστικής.

Ο καθένας έχει τα δικά του κίνητρα.
Εγώ έχω ένα παραπάνω σαν ερευνητής της επιστήμης μου να παρατηρήσω λεπτομερώς τη διαδικασία για ακόμα μία φορά και να βγάλω τα συμπεράσματα μου εκ των έσω.

Λοιπόν..

Τα συμπεράσματα μου από τις τελευταίες 15μέρες:

-Χρειάζεται μία αφορμή, μία ΠΡΟΚΛΗΣΗ να βάλεις στον εαυτό σου για να φτάσεις σε χαμηλά ποσοστά λίπους (<10%). Ειδικά αν το 'χεις ξανακάνει στο παρελθόν.

Για μένα αυτή η πρόκληση ήταν ένα 15-day challenge καθημερινής γυμναστικής με 50 clean Pull-ups και 100 Push-ups σαν βάση. Συνήθως συμπλήρωνα τις προπονήσεις με μερικές ασκήσεις για το υπόλοιπο σώμα συν ένα 20λεπτο αερόβιο τρέξιμο. Τις μισές μέρες πρόσθεσα στο πρόγραμμα και 1 ώρα μπασκετ.

-Αυτό που λέμε ‘’τρώγοντας έρχεται η όρεξη’’ ισχύει και στην γυμναστική. Μέρα με τη μέρα είχα περισσότερη όρεξη και πειθαρχία να κάνω την επόμενη προπόνηση. Σαν να ήταν πιο εύκολο.

-Η διατροφή μου ήταν αυστηρά κοντά στις 2000-2200 θερμίδες με αρκετή πρωτεΐνη και προσεγμένη αναλογία υδατανθράκων/λιπών —>Αν δεν προσέχεις λεπτομερώς τις ΘΕΡΜΙΔΕΣ σου μην περιμένεις εντυπωσιακή αλλαγή.

-Τις πρώτες 5 μέρες έτρωγα καθημερινά μία μπάλα παγωτό. Πρώτον γιατί στο παγωτό δεν μπορώ να πω όχι, δεύτερον γιατί πρόσεχα τις θερμίδες μου. Τις υπόλοιπες μέρες ένιωθα ότι δεν το έχω ανάγκη.

-Χρειάζεται να δυσαρεστήσεις μερικούς φίλους σου αν σου ζητάνε ‘’λόγω παρέας΄΄ να βγεις εκτός προγράμματος. Γενικά απέφευγα να βγω για φαγητό/ποτό, αλλά 1-2 φορές που έτυχε δοκίμασα την πειθαρχία μου και έλαβα τις κλασικές αντιδράσεις απορίας. Είπαμε, ελάχιστη κοινωνική ζωή.

+ 2 EXTRA συμπεράσματα

1) Δεν ξαναβγάζω/δεν ξαναβλέπω stories. Είχα μπει στη διαδικασία να βγάζω καθημερινά τις προπονήσεις μου αλλά αυτό με έφερε σε σημεία να μην απολαμβάνω τη διαδικασία και να ζω μέσα σε μια οθόνη με πλήρη απόσπαση προσοχής. Πλέον, ελαττώνω την επαφή μου με τα social media στο ελάχιστο δυνατό για επαγγελματική χρήση.

2) Δεν υπάρχει περίπτωση να γραμμώσει κανείς όντας σε σχέση ή βλέποντας έναν σύντροφο για πάνω από 1-2 φορές. Δυστυχώς ή ευτυχώς η ζάχαρη ενώνει.