Μέρος 1/5 – Τα πρώτα 10 χιλιόμετρα

Ξεκινάει ο προσωπικός αγώνας σου. 
-Μέρος 1/5-

Είχες πάρει την απόφαση πριν καιρό και τώρα ήρθε η στιγμή να αγωνιστείς.

Θυμάμαι στον πρώτο μου μαραθώνιο της Αθήνας πριν 3 χρόνια είχα ξεκινήσει στο τελευταίο block αθλητών.
Μπορούσα να κλέψω και να μπω σε κάποιο καλύτερο group δρομέων. Να σου πω την αλήθεια ήξερα ότι θα ήταν μία εμπειρία ζωής και ήθελα να το ζήσω στο έπακρο, οπότε δεν το έκανα.
Πήγα πίσω-πίσω. Είχα μπροστά μου 13.000 αθλητές. 
Χωρίς υπερβολή.
Για μια στιγμή σκέφτηκα πως είμαι πραγματικά στη μάχη του Μαραθώνα το 490πΧ.
Με έπιασε ρίγος, συγκίνηση, άγχος, υπερένταση, ένιωθα ότι δεν με χωρούσε το σώμα μου. Ταυτόχρονα. Όλα αυτά μαζί.
Θυμάμαι ακόμα ότι δίπλα μου έκανε ζέσταμα ένας κύριος περίπου 60 χρονών ο οποίος μου έλεγε ότι θα περπατήσει όλο τον μαραθώνιο.

Κατάλαβα ότι όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και στον αγώνα καλό θα ήταν να επικεντρώνεσαι στον εαυτό σου και όχι στο τι θα κάνουν οι άλλοι γύρω σου.

Περνάω τη γραμμή της εκκίνησης.
Το μυστικό για το πρώτο κομμάτι του αγώνα σου;

ΑΥΤΟ-ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ. ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ.

Έχεις δυνάμεις, νιώθεις πολύ καλά.
Νιώθεις να έχεις φτερά στα πόδια σου.
Είσαι σίγουρος ότι μπορείς να πας και 3 φορές πιο γρήγορα απ΄ότι πηγαίνεις.
Μην το κάνεις. 
Κάνε οικονομία δυνάμεων. Θα τις χρειαστείς.

Σε σχέση με την απώλεια βάρους και λίπους θα συναντήσεις πολλούς που θα σου λένε διάφορα, τι πιάνει και τι δεν πιάνει.
Μην ασχολείσαι με τους άλλους. 
Eπικεντρώσου σε εσένα.
Επίσης, όταν ξεκινάς μία προσπάθεια απώλειας λίπους έχεις τρελή όρεξη και δύναμη.
Στη διατροφή σου, θες να τα κόψεις όλα. 
Στη γυμναστική σου, θες να πας 7 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο.
Μην το κάνεις. 
Κάνε οικονομία δυνάμεων. Θα τις χρειαστείς. 

Ο σοφός ο λαός ποτέ δεν πέφτει έξω:
‘’Προσέχουμε..για να έχουμε.’’

υγ: στη φωτό εγώ και ο προπονητής μου Λουκάς Γιάννης στο Μαραθώνα λίγο πριν την έναρξη του αγώνα.

Related Posts