Μέρος 2/5 – 10o-20o χιλιόμετρο

Η πραγματική μάχη ξεκινά.
-Μέρος 2/5-

Έχοντας περάσει ‘’αεράτος’’ το πρώτο κομμάτι του αγώνα είσαι έτοιμος να ριχτείς στρατηγικά στη μάχη.
Η αδρεναλίνη των πρώτων χιλιομέτρων έχει πέσει και πλέον μπορείς να εκτιμήσεις με καθαρότητα το τεπόζιτο της ενέργειας σου.

Ο στόχος σου;
Να κρατήσεις το ρυθμό σου με τη λιγότερη δυνατή κατανάλωση ενέργειας.

Αν δεν είσαι συγκεντρωμένος, θα αποπροσανατολιστείς και θα πέσει η απόδοση σου.
Χρειάζεται να μελετάς το χρονόμετρο σου. Το σώμα σου. Τις σκέψεις σου. Το περιβάλλον και τους δρομείς γύρω σου. Το δρόμο μπροστά σου.
Ιδανικό σενάριο;
Βρες ένα ‘’λαγό’’ ή ένα γκρουπ αθλητών στο επίπεδο σου και ακολούθησε τους. Για κάποιο λόγο θα τρέχεις πιο ξεκούραστα.
Αυτό το κομμάτι είναι το σημείο κλειδί του αγώνα. Θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την έκβαση του.
Αν πηγαίνεις με βάση το πλάνο αγώνα σου, τότε ετοιμάσου για εμπειρία ζωής.
Αν έχεις ταχύτερο ρυθμό από αυτόν που έχεις προπονηθεί, ετοιμάσου να το πληρώσεις.
Το δικό μου μάθημα το πήρα στον μαραθώνιο της Θεσσαλονίκης πριν 1,5 χρόνο.
Ο αγώνας είναι σχετικά κατηφορικός στην αρχή και..το πήρα πάνω μου.
Στη συνέχεια του αγώνα δεν πέρασα τόσο καλά, αν σκεφτείς ότι είχα απανωτές κράμπες στη γάμπα και έναν αφόρητο πόνο-σφάχτη στο συκώτι.

Κάθε απόφαση που παίρνεις έχει και τις συνέπειες της στην πορεία..

Στην απώλεια βάρους το αντίστοιχο μέρος της αλλαγής είναι το διάστημα εκείνο όπου έχεις πετύχει μία πρώτη αλλαγή (ας πούμε μετά τις 2 πρώτες εβδομάδες).

Ήσουν ορεξάτος στην αρχή και δεν κατάλαβες τη δυσκολία του εγχειρήματος του.

Πλέον μπαίνεις στη διαδικασία να προσπαθείς αισθητά για να ελέγχεις τα γεύματα σου.
Παρουσιάζονται οι πρώτες δυσκολίες. Αν αποπροσανατολιστείς, θα χάσεις το παιχνίδι ( εξού και Your Diet Game - Steve P.).

Χρειάζεται να παραμείνεις συγκεντρωμένος. Όχι σε υπερβολικό βαθμό. Αλλά ‘’να έχεις το νου σου’’.
Ιδανικό σενάριο;
Βρες οικεία πρόσωπα που κάνουν κάτι αντίστοιχο με σένα και δημιουργήστε μία ομάδα αλληλο-υποστήριξης. Για κάποιο λόγο θα δεις ότι θα σου φανεί ευκολότερη η όλη διαδικασία.
Αν πιεστείς υπερβολικά σε αυτό το στάδιο, θα εξαντληθείς και θα τα παρατήσεις. 

Stay focused.
Μείνε συγκεντρωμένος.

ps: Στη φώτο που είναι από τον επίμαχο μαραθώνιο που περιγράφω, καμαρωτός πετάω το μπουκαλάκι νερό να μη χάσω χρόνο. Που να 'ξερα τη μοίρα μου.

Related Posts