Πως έχασα το περιττό λίπος σε ένα μήνα

 

Τα Χριστούγεννα το είχα παρακάνει, κυρίως με εξόδους. 

Ξενυχτούσα, κοιμόμουν λιγότερο. Χάλασα το βιολογικό μου ρολόι, έχασα από την παραγωγικότητα μου, δεν είχα όρεξη για άσκηση και επίσης είχα αυξημένη όρεξη για φαγητό. 

Αυξημένη όρεξη + περιβάλλον μέσα τους διατροφικούς πειρασμούς = Αύξηση κιλών και λίπους. Αναμενόμενο και ανθρώπινο.

Ήθελα σε ένα μήνα να φτάσω και πάλι χαμηλά ποσοστά λίπους.

Δεν κερδίζεται τίποτα χωρίς θυσίες.
Όλοι βλέπουν την εικόνα (ένα γραμμωμένο σώμα) και θέλουν να αποκτήσουν κάτι παρόμοιο. 
Κανένας δεν εστιάζει τι συμβαίνει πίσω απ’ τη βιτρίνα.

Ποιες ήταν θυσίες που έκανα για 4 συνεχή εβδομάδες:

-5 προπονήσεις/εβδομάδα υψηλής έντασης διάρκειας ~1,5ώρας (crossfit-rowing-sprinting)
-2 φορές/μήνα σούπερ μάρκετ και κατάλληλος εφοδιασμός του ψυγείου/κουζίνας μου
-1 φορά/εβδομάδα προμαγείρεμα των γευμάτων της εβδομάδας
-Καμία σεξουαλική διάθεση τις 5 από τις 7 μέρες κάθε εβδομάδας
-Καθόλου αλκοόλ και μεγάλα γλυκά τύπου βάφλες/κρέπες
-2 λίτρα νερό τη μέρα
-Μέτρημα θερμίδων τις τελευταίες 2 εβδομάδες
-Τακτικό ζύγισμα τις τελευταίες 2 εβδομάδες

Γιατί όλα αυτά;
i) Πρώτη φορά βρίσκομαι σε αυτά τα κιλά για το ύψος μου, νιώθω άνετα και ήθελα να φτάσω σε χαμηλό ποσοστό λίπους με αυτό το σωματικό βάρος
ii) Πειραματίζομαι θέλοντας να βρω σε τι θερμίδες και μακροθρεπτικά συστατικά ανταποκρίνεται καλύτερα το σώμα μου
iii) Θέλω να προσαρμόσω το σώμα μου σε υψηλές αθλητικές απαιτήσεις ενόψη τριών μαραθωνίων που θα συμμετάσχω μέσα στο χρόνο
iv) Είναι μέρος της δουλειάς μου και κερδίζω πολλά απ’ αυτή τη διαδικασία

Αν και τα δικά σου ‘’γιατί’’ είναι ξεκάθαρα και σε ωθούν να χτίσεις ένα γραμμωμένο σώμα πρέπει να δεχτείς ότι θα πληρώσεις κάποιο τίμημα. Αν δεν είναι προτεραιότητα σου, είναι οκ.

Νόμος: Όσο πιο ψηλά θέτεις τον πήχη, τόσες πιο πολλές θυσίες χρειάζονται.

Καλή επιτυχία και απόλαυση σε ότι επιλέξεις να κάνεις,
Steve