Project: Χάσιμο λίπους

Η βελτίωση της διατροφής σου με τη σωστή μέθοδο για να νιώσεις άμεσα:

- πιο υγιής και δυνατός
- πιο άνετος στα ρούχα σου
- περισσότερη αυτοπεποίθηση με την εικόνα σου στον καθρέφτη

 Είσαι έτοιμος για το επόμενο επίπεδο;

 Είσαι έτοιμη για μία ουσιαστική αλλαγή;

Έχω περάσει και 'γω από αυτό. Μπορώ να καταλάβω τι νιώθεις..

  • Δεν αντέχεις να ακούς άλλο για δίαιτες, οι οποίες σε εκνευρίζουν και σε εξαντλούν. Θες λύση στο πρόβλημα σου, μια και καλή
  • Σε στενεύουν υπερβολικά τα ρούχα σου, δεν μπορείς να ψωνίσεις αυτά που σου αρέσουν. Φοράς φαρδιά ρούχα με σκούρα χρώματα
  • Κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και απογοητεύεσαι με αυτό που βλέπεις
  • Έχεις πεσμένη διάθεση και ενέργεια, δεν θες να κάνεις τίποτα. Ξέρεις ότι φταίνε τα παραπανίσια κιλά
  • Κουράζεσαι εύκολα, δεν μπορείς να σχεδιάσεις κάτι που χρειάζεται αντοχές
  • Η αυτοπεποίθηση σου έχει φτάσει πάτωμα και αυτό επηρεάζει άμεσα τις σχέσεις σου την καριέρα σου
  • Ντρέπεσαι χωρίς τα ρούχα σου, το χειρότερο σου είναι όταν σε κοιτάνε στην παραλία
  • Διακρίνεις ότι αυτή η κατάσταση επηρεάζει αισθητά τη σεξουαλική σου ζωή και την ικανότητα σου να φλερτάρεις

Τώρα, αν σου έλεγα ότι θα μπορούσες να..

  • χάσεις κιλά τρώγοντας νόστιμα και χορταστικά φαγητά χωρίς να στερείσαι τα γλυκά και τις αγαπημένες σου γεύσεις
  • ξανανιώσεις άνετα στα ρούχα σου, να μπορείς να ψωνίζεις ό,τι θες και να σου πηγαίνουν όλα
  • κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να λες <<Τι μανεκέν είσαι εσύ;>>
  • έχεις τρελή ενέργεια και όρεξη να κάνεις πράγματα για σένα
  • έχεις αντοχές, να φέρνεις εις πέρας κάθε είδους δραστηριότητα
  • νιώθεις δυνατός και γεμάτος σιγουριά στις σχέσεις και την καριέρα σου. Πατάς γερά στα πόδια σου.
  • μη σε νοιάζει είτε είσαι με ρούχα, είτε χωρίς. Αυτό το τόσο απελευθερωτικό συναίσθημα.
  • να πετάς στη σεξουαλική σου ζωή και να κάνεις θραύση στο φλερτ

Αν αυτά σου ακούγονται too good to be true..

Το ειδικό πρόγραμμα διατροφής 12 εβδομάδων που έχω σχεδιάσει περιλαμβάνει:

  • Εξατομικευμένο πλάνο διατροφής με επιλογές που ταιριάζουν στις προτιμήσεις, στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες της καθημερινότητας σου. Ένα πλάνο που προσφέρει ευελιξία και όχι στερήσεις. Όχι μία ακόμα δίαιτα για το ψυγείο.
  • Συμβουλευτική στο πρόγραμμα άσκησης με ρεαλιστικούς στόχους και δραστηριότητες που απολαμβάνεις (πχ. περπάτημα, άσκηση με βάρη, άσκηση με βάρος σώματος, γυμναστική στο σπίτι, ποδήλατο, τρέξιμο κα). 
  • Συνεχής στήριξη με βίντεο-κλήσεις ανά 2 εβδομάδες και με e-mails ανά 3 μέρες όπου αντιμετωπίζουμε τα εμπόδια μαζί και σιγουρεύουμε την επιτυχία σου
  • Καθημερινή αναφορά της πορείας σου για να βεβαιωνόμαστε για την πρόοδό σου και να λύνουμε τα προβλήματα που τυχόν προκύψουν
  • Τακτικές μετρήσεις (πρωινή ζύγιση, περιφέρειες σώματος, φωτογραφίες) για την αξιολόγηση της προόδου σου
  • Bonus: Δύναμη της ομάδας! Γίνεσαι μέλος ενός ιδιωτικού facebook group με ανθρώπους που έχουν παρόμοιο στόχο με το δικό σου. Μία κοινότητα που σε στηρίζει σε κάθε νίκη και κάθε δύσκολη στιγμή της προσπάθειας σου! Πραγματικά... εξαιρετικά βοηθητικό! 

*Επειδή ακριβώς θέλω ο καθένας και η καθεμία που συμμετέχει στο πρόγραμμα να πετύχει στο 100% τους στόχους του/της, επενδύω αρκετό χρόνο και ενέργεια σε αυτό. Γι' αυτό, το πρόγραμμα έχει περιορισμένες θέσεις και συγκεκριμένες απαιτήσεις από τα άτομα που τελικά κάνουν εγγραφή σε αυτό.

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για να δούμε αν το συγκεκριμένο πρόγραμμα ταιριάζει σε σένα και το στόχο σου.

Όταν λάβω τις απαντήσεις σου, θα επικοινωνήσω μαζί σου το συντομότερο δυνατόν.

Τι άλλο είπαν για το πρόγραμμα

Περισσότερα αποτελέσματα

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για να δούμε αν το συγκεκριμένο πρόγραμμα ταιριάζει σε σένα και το στόχο σου.

Όταν λάβω τις απαντήσεις σου, θα επικοινωνήσω μαζί σου το συντομότερο δυνατόν.

Συχνές Ερωτήσεις

Παρέχεις μόνο προγράμματα εξ αποστάσεως;

Ναι. Μόνο προγράμματα εξ αποστάσεως.

Πώς ακριβώς γίνονται οι μετρήσεις;

Για την αξιολόγηση της προόδου σου θα λαμβάνεις σε τακτικά χρονικά διαστήματα (ανά εβδομάδα προγράμματος) μία πρωινή ζύγιση και κάποιες περιφέρεις σώματος. Επίσης, στην αρχή και στο τέλος του προγράμματος θα βγάλεις κάποιες φωτογραφίες σώματος (μπροστά, πίσω, πλάι). Θα σου σταλούν αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τις μετρήσεις/φωτογραφίες όταν κάνεις εγγραφή στο πρόγραμμα.

Πόσα κιλά θα χάσω σε 12 εβδομάδες;

Αυτό είναι μέρος της στοχοθεσίας που θα κάνουμε μαζί στο ενημερωτικό ραντεβού. Γενικά εξαρτάται από την τωρινή σου κατάσταση και την αφοσίωση σου στο πρόγραμμα.

Θα χορταίνω με τα γεύματα;

100%. Είναι πολύ σημαντικό σε ένα πρόγραμμα διατροφής να νιώθεις πληρότητα με τα γεύματα σου. Μόνο τότε μπορείς να πετύχεις και να διατηρήσεις ένα καλό αποτέλεσμα. Αν νιώθεις έντονη πείνα κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τότε κάτι πάει λάθος και θα χρειαστεί να το αναφέρεις άμεσα για να το διορθώσουμε.

 

Θα χρειαστεί να κάνω γυμναστική;

Τα οφέλη της γυμναστικής είναι πολλά και σίγουρα θα σε βοηθήσει να φτάσεις στο στόχο σου πιο γρήγορα ενώ θα βοηθήσει και τη συνολική εικόνα του σώματός σου. Ωστόσο, δεν είναι υποχρεωτικό μέρος του προγράμματος.

 

Δεν μπορώ να τρώω κάθε 3 ώρες, πειράζει;

Καθόλου. Η πεποίθηση ότι πρέπει να τρως “συχνά και μικρά γεύματα κάθε 3 ώρες” είναι διατροφικός μύθος, δεν ισχύει. Το πρόγραμμα σου θα ταιριάζει ακριβώς στις ανάγκες, στις προτιμήσεις και στις ιδιαιτερότητες της καθημερινότητας σου.

 

Δουλεύω πολλές ώρες και δεν προλαβαίνω να μαγειρεύω, θα είναι πρόβλημα αυτό;

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει επιλογές γευμάτων που χρειάζονται ελάχιστη ή και καθόλου προετοιμασία, όπως και επιλογές που μπορείς να παραγγείλεις απ’ έξω. Επίσης, θα είμαι δίπλα σου ώστε να σε συμβουλεύσω ανάλογα με την προσωπική σου κατάσταση ώστε να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση.