ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ

ΝΗΣΤΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 

21 ΗΜΕΡΩΝ

ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙ Η

ΖΥΓΑΡΙΑ ΚΑΙ

ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΥΣΕΙΣ ΑΠΟ

ΠΟΤΕ!

 

Δοκίμασε το μοτίβο της διαλειμματικής νηστείας για 3 εβδομάδες, δες άμεσες διαφορές στην απώλεια λίπους (όλου του σώματος), στον έλεγχο της πείνας σου και στο τελικό αποτέλεσμα.

Δες το Πρόγραμμα Διατροφής Διαλειμματικής Νηστείας 21 ημερών!

Σε αυτό το πρόγραμμα σε καθοδηγώ βήμα προς βήμα πως να τα καταφέρεις με έναν ασφαλή και φυσικό τρόπο.

 

Χωρίς μαγικές λύσεις, χάπια, σκόνες, συμπληρώματα και εξαντλητικές προπονήσεις.

Χωρίς Στερητικές δίαιτες, φοβίες υδατανθράκων και χωρίς να αποχωριστείς τις αγαπημένες σου γεύσεις!

Ξέρω πως είναι το συναίσθημα να κουβαλάς παραπανίσια κιλά και να βλέπεις υπερβολικό λίπος στην κοιλιά σου γιατί έχω βρεθεί και γω στην ίδια θέση. 

 

Δεν νιώθεις άνετα με το σώμα σου, τα παντελόνια κλείνουν με το ζόρι, η διάθεση σου είναι μονίμως πεσμένη και βιώνεις μία τεράστια πίεση από τους γύρω σου.

Τι είναι αυτό που σε εμποδίζει να δεις αλλαγή;

  • Έχεις δοκιμάσει πολλές φορές να κάνεις δίαιτα αλλά ποτέ δεν βλέπεις ουσιαστικό αποτέλεσμα, τα παρατάς και απογοητεύεσαι. Πιστεύεις ότι μάλλον φταίει το σώμα και τα γονίδια σου.
  • Δεν μπορείς να τρως κάθε 3 ώρες που ακούς να λένε όλοι και νομίζεις ότι κάνεις κακό στο μεταβολισμό σου αν δεν καταναλώνεις μικρά και συχνά γεύματα.
  • Δεν είσαι τύπος που τρώει πρωινό γεύμα αλλά έχεις ακούσει το περίφημο ᾽'φάε πρωινό σαν βασιλιάς..᾽᾽ και νιώθεις ότι δεν κάνεις σωστή διατροφή αν το αποφεύγεις.
  • Σιχαίνεσαι το διάδρομο και αλλά έχεις ακούσει να λένε ότι μόνο με αερόβιο καις το λίπος.

Συνήθιζα να πιστεύω ακριβώς τα ίδια.

Μέχρι που γνώρισα κάποιον συνάδελφο διατροφολόγο που μου είπε ότι δεν ισχύουν.

Όχι επειδή το πιστεύει, αλλά επειδή το λέει η επιστήμη.

Ονομάζομαι Στέφανος Παπαναστασίου και είμαι διαιτολόγος-διατροφολόγος. 

Είμαι απόφοιτος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω εκπαιδευτεί πάνω στο coaching διατροφής στην Καναδική εταιρεία Precision Nutrition (PN1) και είμαι εξειδικευμένος στην αθλητική διατροφή από το Innovation Hub της Barcelona. Πλέον, παρακολουθώ το διεθνές δίπλωμα αθλητικής διατροφής από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (IOC).

 

Έχω βοηθήσει εκατοντάδες ανθρώπους να πετύχουν μία σημαντική αλλαγή στο σώμα και την καθημερινότητα τους με διατροφή χωρίς πείνα, στερήσεις και ψυχαναγκασμούς.

PHOTO ME BEFORE-AFTERS.

Σκέψου πως θα ήταν αν..

-Ξυπνούσες ήδη από την επόμενη μέρα πιο ελαφρύς

-Ξαναέμπαινες άμεσα στα αγαπημένα σου ρούχα που τώρα σε στενεύουν ανυπόφορα

-Δεν λαχάνιαζες στις ανηφόρες για να πας στο σπίτι ή και στη δουλειά σου

-Δεν χρειαζόταν να μαγειρεύεις 2 φορές τη μέρα

-Δεν κοιτούσες το ρολόι συνέχεια για να φας κάθε 3 ώρες

-Δεν πιεζόσουν να φας πρωινό γεύμα

-Χάνεις κιλά και λίπος με γρήγορο ρυθμό χωρίς να πεινάσεις

Όλα αυτά γίνονται απολύτως εφικτά με το 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ 21 ΗΜΕΡΩΝ

Αυτό το πρόγραμμα ειναι για σένα αν:

  • Έχεις ήδη δοκιμάσει ή σκοπεύεις να δοκιμάσεις τη Διαλειμματική Νηστεία και χρειάζεσαι ένα πιο συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής.
  • Δεν είσαι τύπος του πρωινού γεύματος.
  • Σε βολεύει να ΜΗΝ τρως μικρά και συχνά γεύματα μέσα στη μέρα.
  • Μπορείς να κάνεις υπομονή τις πρώτες 2 μέρες ώστε να συνηθίσει το σώμα σου στα νέα ωράρια γευμάτων (καφέδες, νερό, ροφήματα χωρίς ζάχαρη μπορείς να καταναλώνεις ελεύθερα κατά τις ώρες αφαγίας)
  • Μερικές φορές δεν ξέρεις τι να φας και χρειάζεσαι έμπνευση.
  • Κάνεις διαλλειματική νηστεία 16/8.

 

*Το Πρόγραμμα Διατροφής Διαλειμματικής Νηστείας απευθύνεται σε όσους είναι υγιείς και έχουν στόχο να χάσουν κιλά και λίπος με αυτό τον τρόπο.

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα:

  • Πλήρες πρόγραμμα διατροφής 21 ημερών εστιασμένο στη Διαλειμματική Νηστεία 16:8 με στόχο την απώλεια βάρους και λίπους.
  • Δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ισορροπημένα γεύματα με όλες τις κατηγορίες τροφίμων.
  • Διατροφικές οδηγίες για αποδοτική Διαλειμματική Νηστεία.

 

Συχνές ερωτήσεις:

 

Πως ακριβώς είναι η διαδικασία απόκτησης του προγράμματος;

 

Είναι πολύ απλό.

  1. Εντός 5 λεπτών απο τη στιγμή της παραγγελίας, θα λάβεις την επιβεβαίωση μαζί με το Πρόγραμμα Διατροφής στο mail σου.
  2. Αν δεν το έχεις λάβει μέσα σε 15 λεπτά και δεν είναι στο φάκελο spam/junk- επικοινώνησε μάζι μου στο stefanos@yourdietgame.gr
  3. Αυτό ήταν.

 

Πόσες θερμίδες είναι τα προγράμματα;

 

Για τις γυναίκες είναι στις 1400 θερμίδες και για τους άντρες στις 2000.

 

Σε ποιο πρόγραμμα νηστείας απευθήνεται;

 

Για τη Διαλειμματική Νηστεία 16/8.

 

Έχω ακόμα μερικές απορίες...

 

Μπορείς να μου στείλεις όλες τις ερωτήσεις, απορίες ή προτάσεις σου στο stefanos@yourdietgame.gr