3 σάλτσες που μπορείς να χρησιμοποιείς άφοβα στη διατροφή σου

Τι σάλτσες μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να κάνεις το φαγητό σου πιο νόστιμο και να μην νιώθεις ότι τρως μόνο ''στεγνά'' γεύματα; 

Σε αυτό το άρθρο θα σου αναφέρω 3 διατροφικές επιλογές χαμηλών θερμίδων που μπορείς να χρησιμοποιείς άφοβα στη διατροφή σου.

1) Κέτσαπ με στέβια

Έχει ακριβώς τις μισές θερμίδες σε σχέση με την κανονική κέτσαπ και δεν έχει καμία σημαντική διαφορά στη γεύση.

Μία καλή ποσότητα (3 κουταλιές της σούπας-45γρ.) αποδίδει περίπου 25-30 θερμίδες.

2) Μουστάρδα απλή

Μία εύκολη και πρακτική επιλογή. Ωστόσο πρέπει να είσαι προσεκτικός στο προϊόν που θα επιλέξεις γιατί στο εμπόριο κυκλοφορούν πολλές δελεαστικές και νόστιμες επιλογές.

Θέλουμε ιδανικά μία απλή μουστάρδα
Όσα περισσότερα προσθέτουν (πχ. μέλι, ελαιόλαδο), τόσες περισσότερες θερμίδες το κάθε προϊόν.

Μία καλή ποσότητα (3 κουταλιές της σούπας-45γρ.) αποδίδει από 35-50 θερμίδες.

 

3) Μαγιονέζα light

Για τους λάτρεις της μαγιονέζας έχουμε διαθέσιμη την επιλογή της μαγιονέζας light.

Έχει σημαντική διαφορά στη γεύση σε σχέση με την κανονική, αλλά έχει περίπου τις μισές θερμίδες!

1 κουταλιά της σούπας μαγιονέζας light έχει περίπου 40 θερμίδες, ενώ 1κουταλιά της σούπας κανονική μαγιονέζα έχει 110kcal.

 

Σημείωση νο1:

Οποιαδήποτε σάλτσα και να χρησιμοποιεί κανείς αν την καταναλώνει σε μικρή ποσότητα (1-2 κουταλάκια του γλυκού), τότε μπορεί να την καταναλώνει χωρίς να υπάρχει καμία άμεση συνέπεια στο αποτέλεσμα που θέλει να πετύχει.

Σημείωση νο2:

Όλες οι τιμές θερμίδων που σημειώνονται πιο πάνω είναι ενδεικτικές για την κάθε κατηγορία.

Το κάθε προϊόν στην αγορά έχει διαφορετικές θερμίδες γι' αυτό καλό είναι κανείς να κοιτάει την ετικέτα τροφίμου πριν το επιλέξει.

Το νούμερο που θέλουμε να κοιτάει κάποιος είναι αυτό που θα βρει στην κατηγορία ''ενέργεια'' ή ''ενεργειακή αξία'' ή ''θερμίδες'' δίπλα στη μονάδα μέτρησης ''kcal''.